با گسترش فعالیت‌های هنری و تجاری، نیاز به ملزومات تابلوسازی با کیفیت و متنوع احساس می‌شود. فروشگاه لوازم تابلوسازی مهر با تجربه چندین ساله خود در این زمینه، به عنوان یکی از بهترین منابع تامین ملزومات تابلو سازی شناخته می‌شود.

در فروشگاه ملزومات مهر، محصولات متنوعی از جمله انواع منبع تغذیه ، نئون فلکسی ، انواع ابزارالات تابلوسازی ، انواع اس ام دی ، لایت باکس و سایر لوازم مرتبط با تابلوسازی عرضه میگردد.

فروشگاه مهر انواع لوازم تابلوسازی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان گرامی عرضه مینماید. تمامی محصولات این فروشگاه با استفاده از مواد با کیفیت و با رعایت استانداردهای لازم بوده و از بهترین برند ها میباشد .

لوازم تابلوسازی مورد نظر خود را با خیال راحت سفارش دهید

فروشگاه ملزومات تابلوسازی مهر علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت، خدماتی همچون مشاوره فنی و ارسال سریع محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تیم متخصص و با تجربه فروشگاه مهر، همواره آماده پاسخگویی به نیازهای  شما مشتریان گرامی می‌باشد.

تمامی ملزومات تابلوسازی ارایه شده در فروشگاه مهر دارای کیفیت عالی و مناسب ترین قیمت میباشد. جهت سهولت خرید لوازم تابلوسازی ، امکان پرداخت از طریق درگاه آنلاین برای مشتریان گرامی فراهم شده تا به راحتی خرید خود را ثبت نمایند و ملزومات تابلوسازی خود را در اسرع وقت دریافت نمایند . 

انواع لوازم تابلوسازی

تضمین کیفیت انواع ملزومات تابلوسازی

با خرید لوازم تابلوسازی ازفروشگاه مهر، مطمئن باشید که بهترین محصولات و خدمات را دریافت خواهید کرد . فروشگاه مهر محصولات خود را از بهترین برندها به شما مشتریان گرامی عرضه مینماید . یکی ازبرند هایی که در این فروشگاه عرضه میگردد برند جم میباشد . 

فروشگاه مهر نمایندگی رسمی محصولات جم بوده و انواع ملزومات تابلوسازی جم را با مناسب ترین قیمت عرضه مینماید.

ملزومات مهر ، ملزومات تابلوسازی ، لوازم تابلوسازی ، خرید لوازم تابلوسازی

پرفروش ترین ملزومات تابلوسازی

ملزومات تابلوسازی مهر ، خرید لوازم تابلوسازی ، ملزومات مهر ، نئون فلکسی جم
ملزومات تابلوسازی مهر ، خرید لوازم تابلوسازی ، ملزومات مهر ، منبغ تغذیه 12 ولت ضد باران جم

معرفی پر استفاده ترین لوازم تابلوسازی

اس ام دی

اس‌ام‌دی ملزومات تابلوسازی پر استفاده میباشد که جهت نورپردازی و نمایش حروف، اعداد و نمادها برای ارائه پیام‌های واضح و جذاب استفاده میشود .

استفاده از اس‌ام‌دی در تابلوها، موجب جلب توجه مخاطبان میگردد . حروف بزرگ و رنگارنگ به همراه ترتیب منظم آنها، به سرعت نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند.

ترکیب طراحی‌های گرافیکی با اس‌ام‌دی، یک تأثیر بصری قوی را بر روی مخاطبان میگذارد . این ارتباط بین عناصر گرافیکی و متن، باعث جلب توجه و ثبت آن در موضوع در ذهن میشود . 

منبع تغذیه

منبع تغذیه یکی دیگر از لوازم تابلوسازی پرکاربرد می باشد. با توجه به استفاده از مدار های الکتریکی جهت نورپردازی تابلو های تبلیغاتی ، داشتن یک منبع تغذیه مناسب بسیار حیاطی میباشد . یکی از برند های معتبر  تولید کننده منبع تغذیه برند جم میباشد . با ایتفاده از منبع تغذیه 12 ولت ضد باران جم ، سلامتی مدارهای استفاده شده در تابلو را تضمین کنید . 

استفاده از منبع تغذیه مناسب در تابلوسازی، مزایای بسیاری را به همراه دارد. اولین و مهم‌ترین مزیت، اطمینان از ارائه برق پایدار و بدون نوسانات میباشد که به عملکرد صحیح سیستم کمک می‌کند و خطرات احتمالی ناشی از نوسانات وقوع خطرناک را کاهش می‌دهد.

فلشر و درایور

فلشر و درایور یکی از جمله ملزومات تابلوسازی میباشند که نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند .  مسئولیت ارائه سیگنال‌های الکتریکی به صورت منظم و هماهنگ را بر عهده دارند. فلشرها و درایورها به عنوان قسمت‌های اصلی تابلوهای الکتریکی، در ایجاد افکت های زیبای نوری به شمار می آیند.

از جمله کاربرد های فلشر و درایور

  • کنترل روشنایی: فلشرها و درایورها کنترل روشنایی و نورپردازی را در تابلوهای تبلیغاتی بر عهده دارند که موجب زیبایی بیشتر و جلب توجه مخاطبان میگردد

  • مدیریت جریان و ولتاژ : درایورها نقش مهمی در مدیریت و کنترل قدرت ولتاژ و جریان در سیستم‌های الکتریکی دارند که این امر باعث ایمنی بیشتر و جلوگیری از خطرات احتمالی میگردد.

5/5 - (8 امتیاز)